Szakmai élet


A kommON tagjainak rengeteg lehetősége van tudásuk kamatoztatására a szakkolis karrierük alatt.

Oktatásaink során az első szempont mindig az, hogy naprakész, releváns és való életben is alkalmazható gyakorlati tudáshoz jussanak tagjaink. Olyan gyakorlati tapasztalatot és kapcsolati tőkét szeretnénk nyújtani, melyekkel a munkaerőpiacon nem csak helytállnak, de ki is emelkedhetnek kortársaik közül a kommunikációs szakmák iránt érdeklődő hallgatók.

“Szakmai est” néven szoktunk szervezni félévente több nyilvános előadást is – ez azonban csak a jéghegy csúcsa: tagjaink számára több alkalmas (ingyenes) kurzusokat szervezünk, melyek gyakorlati vizsgával és oklevéllel zárulnak. Az imént említettek mellett egész napos tréningeket és kisebb-nagyobb workshopokat is szoktunk tartani, hogy új készségeket is elsajátíthassunk akár egymástól, akár külsős szakembertől.

legutóbbi szakmai estjeink

összes eddigi nyilvános előadásunk

  • Brand & UI rétegezve (King of The Layers)
  • A művészet termékké válása (a Vates Projekt munkatársai)
  • Kreativitás gombnyomásra (Mészáros Peti, slammer, kreatív stratéga)
  • Van üzlet a kultúrában? (Balogh Máté, kortárs PR, Art is Business)
  • Zeneipar – mi van a színpadon túl? (Bánkuti Dani, producer, YouTuber)

  • Piackutatás mesterfokon a Nielsentől! (Nielsen Group)
  • Propaganda alakváltozásai (Dr. Virányi Péter, BME)
  • UX/UI tervezésről (kommON alumni)

  • Élet egy kreatív ügynökségnél (kommON alumni)
  • Jövőkutatás és netnyelvészet (Dr. Veszelszki Ágnes, BCE)
  • Merre halad a magyar médiapiac? (Urbán Ágnes, BCE)
  • Posztolok, tehát vagyok! (kommON alumni)
  • Speak Green! – A fenntarthatóság kommunikációja (Szebenyi Péter, környezetvédelmi influenszer)

  • A forgatókönyvírásról Kormos Anettel (Kormos Anett, forgatókönyvíró)
  • A stúdiótól a nagyszínpadig (Molnár Gábor, Gold Record Studio)
  • A szinkronszínészetről Laudon Andival (Laudon Andrea, szinkronszínész, YouTuber)
  • Fesztiválszervezés felsőfokon (A Sziget Fesztivál munkatársai)
  • Foglalkozásom: újságíró (Laza Bálint, Forbes)
  • Logó, arculat, és ami mögötte van (Lőrincz Attila, Ferenczy-díjas grafikus)
  • Válságkommunikáció (Máté András, ELTE)

  • A divaton túl (Pekár Magdi, divatblogger)
  • Bűnügyek tévés szemmel (Olajos Gergő, bűnügyi tudósító)
  • Helyi kultúra és kommunikáció (Tapody-Németh Katalin,KözPont Újbudai Kulturális, Pedagógiai és Média Kft.)
  • S. Oszkár – a lájkok mögött (Heller Péter és Pelczer Dániel, S. Oszkár szerkesztők)
  • Stand-up comedy, az ötlettől az előadásig (Kaszányi Roland, bűvész)
  • Tényleg az álhírek korában élünk? (Tófalvy Tamás, BME)
  • Utcabetyárként a világ végére (a Bohemian Betyars tagjai)

  • A sikeres crowdfunding titka (Pál Marcell, Brewie)
  • Az Országos Mentőszolgálat kommunikációja az online térben (Győrfi Pál, OMSZ)
  • Gamification a business világában (Vendler Balázs, Games for Business)
  • Környezet, piac, társadalom: Egyensúlyban a fenntartható fejlődésért (Szomolányi Katalin, Telekom; Dr. Csalári Judit, Unilever; Bocskai István, OTP)
  • Synetiq: egy neuromarketing startup története (Ottlik Dávid, Synetiq)
  • Testbeszéd – szexbeszéd (Dr. Hevesi Krisztina, ELTE)
  • Tévé vs. online: a mozgóképes hír jövője (Ács Dániel, 444; Veiszer Alinda, HírTV) (társszervezőként a Media 2.0 Communications-szel)
  • Turn the Radio On (Kránitz Balázs, a Kossuth rádió műsorvezetője)

  • A blogolás mint a personal branding eszköze (László Móni, personal branding tanácsadó)
  • A brieftől a bevételig – az ügynökségi munka folyamata (Tordai Ágnes, Prime Time Communications)
  • Arculattervezés egy reklámügynökség szemszögéből (Baranyai Zsolt, progressive reklámügynökség)
  • Átalakuló fogyasztói szokások és viselkedés (Sági Ágnes, MTVA)
  • Kommunikációval a szervezetfejlesztésért (Veszprémi Gábor, Uniomedia)
  • Kultúrák, viselkedés, protokoll – Utazásaim a világ körül Göncz Árpáddal (Dr. Papp Nándor, ELTE)
  • Szólásszabadság a humorban (Kovács András Péter, humorista és médiajogász)
  • Tollfosztás Workshop a Független Színházzal (Független Színház)

  • A magyar Wall Street farkasai? Pénzügyi kommunikáció a gyakorlatban (Szabadi András, Concorder Értékpapír Zrt.)
  • Az oknyomozó riporter nyomában (Nagy Rudolf, a Riasztás c. műsor műsorvezetője)
  • Gendertudatos médiaképzés (Sárfány Réka, Magyar Női Érdekérvényesítő Szövetség)
  • Mire képes a képeskönyv? (Joanelli Tamás, Be Social)
  • Nemzetközi cégek kommunikációs stratégiája napjainkban (Károlyi Zsuzsanna, E.ON)
  • Tudomány vs. áltudomány (Láng Benedek, történész, BME)

  • A kiberhadviselés három arca: a jogi-politikai-katonai kihívások vizsgálata (Prof. dr. Kovács László, NKE; dr. Lattmann Tamás, NKE; Szentgáli Gergely, biztonságpolitikai szakértő)
  • A mikrofon mögött D. Tóth Kriszta (D. Tóth Krisztina)
  • A sör és ami benne van – A sör mint termék brandépítése (Varga Miklós, Pécsi Sörfőzde)
  • Divatelmélet: A kritika gyakorlata (Hermann Veronika, ELTE)
  • Fesztiválkommunikáció (Méhes Zsuzsanna, Sziget Fesztivál)
  • Média és Politika (Bajomi-Lázár Péter, kutató)
  • Mi kell a cégnek? (Hinterstein Anikó, Magyar Telekom; Iker Bernadett, Next Consulting; Nagy Katalin, Effektív-Art Reklámügynökség; Pintér Dániel Gergő, MTA SZTAKI)
  • Sztereotípia vagy valóság? Családkép a médiában (dr. Aczél Petra)

  • Az Országos Mentőszolgálat kommunikációs kihívásai (Győrfi Pál, OMSZ)
  • Konvergens média (RTL Klub Online)
  • Nagyvállalatok társadalmi felelősségvállalása és a CSR projektek kommunikációja (Márta Irén, Holcim Hungária)
  • Tudománykommunikáció a globális médiatérben (Takách Zsuzsanna, MTA)

legutóbbi kurzusaink

  • Az online marketing eszközei
  • Szervezetfejlesztés
  • Beszédtechnika
  • Rasztergrafika kurzus
  • Vektorgrafika kurzus
  • Újságírás és publicisztika
  • ...